torsdag 21 mars 2013

14 februari - 21 mars 2013

Fortfarande snö o kallt, även om jag gillar vintern så trodde jag att våren var på väg men istället kom mera snö. Har haft fullt upp med jobb, årsmöten i två föreningar, styrelsemöten,hemsidejobb, födelsedagar mm. Muskur ridas fortfarande 3 dagar i veckaan, jag hoppas det blir mer så fort det blir varmare ute. På helgena tar jag gärna lite längre ridturer, tex Ekebyrundan. Det är så härligt att kunna rida ut utan att behöva vara "rädd" att möta arga markägare. Dessutom är många ridvägar helt bilfria eller nästan helt bilfria vilket är jätte skönt. Den här veckan har jag varit hemma men sjukt barn + att Johan är iväg o jobbar på annan ort så det har inte blivit så mkt hästmys för mig. Jennifer hjälpte mig i måndags, Erika i tisdags o igår och idag åkte/åker barnen och jag till stallet en snabbis för lite mockning. Ja just det jag har blivit moster igen för två veckor sedan, den här gången till en liten kille.

Inga kommentarer: