lördag 25 augusti 2012

3 juli - 25 augusti 2012

Så har snart hela sommaren sprungit iväg och snart börjat allvaret för mig. Sommaren har spenderats på underbara Öland, i Hjo och på Yxlan. Linnea har passat/motionerat Muskur (och Erika tog en vecka när Linnea hälsade på oss på Öland)vilket jag är jätte tacksam för. När jag kom hem från Öland så hade Muskur glappskor och hann tappa en innan bästa Henrik kom och åtgärdade allt. Har även köpt en galosch som jag kan använda om Muskur får glapp/tappsko igen. Veckan efter fick Muskur nya skor runt om. Hittade en jätte fint sto (unghäst) som jag ville köpa, men tyvärr är hon inte till salu :( Fick även ett jätte fint erbjudande om att få låna häst så att jag kan börja träna och tävla igen. Gissa om jag blev glad, har funderat fram till nu och kommit fram till att jag får avvakta tills jag har kommit in i alla rutiner (barn, jobb, stall och hem), har varit föräldrarledig sen januari 2010 så jag får nog ta det lite piano i början :) Men jag hoppas att erbjudandet finns kvar när jag är redo för det :) Sen vi kom hem från semestern har jag hunnit rida lite mer vilket är jätte kul, jag njuter lika mkt varje gång och känner mig så lycklig

Inga kommentarer: